Financieel administratief medewerker

Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

Voor een van onze opdrachtgevers in Nijmegen zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker. Je werkt 20 uur per week in een klein team en werkt nauw samen met de eigenaar van het bedrijf.

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken zoals

  • Dagelijkse administratie (boeken van inkoop, verkoop en bank)
  • BTW aangiftes
  • Debiteuren-/Crediteurenbeheer
  • Plannen van werkzaamheden
  • Beheren van e-mail
  • Beantwoorden van telefoon
  • Contact met klanten en leveranciers

Profiel

Wij zoeken een enthousiaste kandidaat die het een uitdaging vindt om de administratie tiptop te verzorgen en ervoor te zorgen dat de planning op orde is.. Voor een goede uitoefening van deze functie beschik je over:

  • Een afgeronde opleiding op MBO-niveau, administratieve richting.
  • Minimaal 3 tot 5 jaar financieel administratieve ervaring is een vereiste.
  • Praktische kennis van MS Office en Excel.
  • Goede taalvaardigheid van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring met Exact Online is een pré.

Punctualiteit en nauwgezet werken zijn vanzelfsprekend.

 

Het uitgangspunt is 20 uur per week, daar waar nodig rekenen we op flexibiliteit voor extra uren. Werkdagen en werktijden zijn vrij in te plannen.

Ben jij die kandidaat die we zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief. Vervolgens nemen we snel contact met je op.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button