Management Assistant / Project Assistant

Escharen - Minimaal 28 uur per week / DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

Ben jij een top ondersteuner, die graag regelt & organiseert én dus gestructureerd werkt? Krijg jij energie om voor meerdere opdrachtgevers en projecten te werken? Vind jij het geen probleem dat jou dag anders kan lopen omdat er een spoedklus tussenkomt? Lees dan verder!
 

Wie zijn wij?
ABCS is hét secretariaatsbureau voor projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen die geen eigen secretariaat hebben. Door onze wijze van ondersteuning creëren wij rust en ruimte voor onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen focussen op hún business.

Omdat het aantal opdrachten blijft groeien, zijn wij op zoek naar versterking.

Wat ga je doen?
Je coördineert de aan jouw toegewezen projecten met de daarbij behorende werkzaamheden, voor jouw opdrachtgevers beheer jij de agenda, plan en organiseer je (online) leden- en bestuursvergaderingen, verwerk en beantwoord je de mails en houd je de ledenadministratie up-to-date. Naast deze taken organiseer je, in samenspraak met de opdrachtgever, ook events en studiereizen. Samen met het communicatieteam regel je alle (online) communicatie van jouw opdrachtgevers en projecten op SocialMedia en beheer je de websites.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw projecten en heb je veel contact met opdrachtgevers en leveranciers. Je bent de spin in het web en staat garant voor 100% ontzorging. Je werkt vanuit ons kantoor in Escharen, maar je bent ook regelmatig op locatie voor vergaderingen en bijeenkomsten.

Kortom, je bent veel aan het regelen en organiseren. Je bent proactief en een echte ‘aanpakker’. Het kunnen stellen van prioriteiten en het houden van overzicht in jouw rol is erg belangrijk. Uiteraard sta je er niet alleen voor, maar werk je samen met een team van fijne collega's. Je werkt vanuit ons kantoor in Escharen (gemeente Grave) en uiteraard bestaat de mogelijkheid om deels thuis te werken.

Wij zoeken iemand die:

  • minimaal 24 - 28 uur per week beschikbaar is, meer uren is zeker bespreekbaar;
  • ambitieus is en van aanpakken weet;
  • snel kan schakelen en indien nodig plan B of C paraat heeft;
  • beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden. Je leest tussen de regels door, hebt aan een half woord genoeg en begrijpt hoe je moet inspelen op situaties;
  • Nederlands perfect beheerst, maar zeker ook prima Engels spreekt en schrijft (als je daar ook nog Duits aan toevoegt, dan maak je ons helemaal blij);
  • MS Office 365 kent als haar broekzak, of zich daar in ieder geval verder in wil ontwikkelen;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;

Dit krijg jij van ABCS:

  • een fijn team die samenwerken hoog in het vaandel heeft staan; 
  • een flexibele en uitdagende werkomgeving met een no-nonsense mentaliteit;
  • veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • alle ruimte om nieuwe initiatieven en ideeën in te brengen en door te groeien;
  • veel vrijheid en zelfstandigheid;
  • thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, dit gaat altijd wel in overleg;
  • korte lijnen, informele werksfeer en toffe collega’s, die altijd voor elkaar klaar staan;
  • een gezellige vrijdagmiddagborrel;
  • veel werkplezier (we werken hard, maar vergeten zeker niet om te lachen);
  • leuke opdrachtgevers, die ons iedere dag weer inspireren.

Heb je interesse in deze functie?
Dan horen we graag van jou wat jouw toegevoegde waarde voor ons team is en waarom we juist voor jou moeten gaan! 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button