Management Assistant / Project Assistant

Escharen - Minimaal 28 uur per week

Ben jij een top ondersteuner, die graag regelt & organiseert én gestructureerd werkt? Krijg jij energie van verschillende opdrachtgevers en projecten? Vind jij het geen probleem dat je nooit weet hoe jouw dag eruit ziet (want geen dag is hetzelfde)?
Lees dan verder!

Wie zijn wij?
ABCS is hét secretariaatsbureau voor projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen. Wij creëren ruimte voor onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen focussen op hún business. Onze klanten gaan recht op hun doel af, wij zorgen voor de beste ondersteuning.

Daarnaast is ABCS oprichter van Clubp, hét platform voor ambitieuze support professionals. Wij begrijpen dat ervaring delen, kennis vermenigvuldigen is. Voor vrouwen én mannen die geïnspireerd willen worden door vakgenoten en hier de energie uit halen om zelf te groeien. Want achter elke succesvolle manager en elk succesvol team, staat een sterke support professional. En achter elke support professional, daar staan wij.

Wat ga je doen?
Jouw dag is nooit hetzelfde. Je coördineert projecten, beheert agenda's, maakt planningen, verwerkt mails, organiseert (online) vergaderingen en (internationale) events, boekt sprekers, maakt presentaties, houdt ledenadministraties up-to-date, etc. Samen met het communicatieteam regel je alle (online) communicatie van jouw opdrachtgevers en projecten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw projecten en hebt veel contact met opdrachtgevers en leveranciers. Je bent de spin in het web en staat garant voor 100% ontzorging. Je werkt vanuit ons kantoor in Escharen, maar bent ook regelmatig op locatie voor vergaderingen en bijeenkomsten.

Wij zoeken iemand die:

  • minimaal 28 uur per week beschikbaar is;
  • ambitieus is en van aanpakken weet;
  • snel kan schakelen en indien nodig plan B of C paraat heeft;
  • beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden. Je leest tussen de regels door, hebt aan een half woord genoeg en begrijpt hoe je moet inspelen op situaties;
  • Nederlands perfect beheerst, maar zeker ook prima Engels spreekt en schrijft (als je daar ook nog Duits aan toevoegt, dan maak je ons helemaal blij);
  • MS Office 365 kent als haar broekzak, of zich daar in ieder geval verder in wil ontwikkelen;
  • ervaring in een vergelijkbare functie;
  • futureproof is en daarin wil blijven groeien.

Dit krijg jij van ABCS:

  • een flexibele en uitdagende werkomgeving met een no-nonsense mentaliteit;
  • veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • alle ruimte om nieuwe initiatieven en ideeën in te brengen en door te groeien;
  • veel vrijheid en zelfstandigheid;
  • korte lijnen, informele werksfeer en toffe collega’s, die altijd voor elkaar klaar staan;
  • een gezellige vrijdagmiddagborrel;
  • veel werkplezier (we werken hard, maar vergeten zeker niet om te lachen);
  • leuke opdrachtgevers, die ons iedere dag weer inspireren.

Heb je interesse in deze functie?
Dan horen we graag van jou wat jouw toegevoegde waarde voor ons team is en waarom we juist voor jou moeten gaan! 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button