Geef gasten een warm welkom met onze receptiedienst

de receptie uitbesteden

Wil je jouw bezoekers of gasten op een professionele wijze welkom heten? Maak gebruik van de receptiedienst van ABCS! Onze receptiedienst bestaat uit kundige, professionele en bovenal zeer vriendelijke receptionisten. Betrokken, flexibel en met oog voor detail. Op basis van jouw wensen en ideeën stellen we een passend team samen. Zo ontzorgen wij jou, zodat jij je kan richten op jouw corebusiness.

De eerste indruk telt

Een lach, een warm welkom, een kop koffie tijdens het wachten … het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar de receptionisten van de Receptiedienst zorgen voor een zeer gastvrije ervaring. Persoonlijk, betrokken en met een goede glimlach. Onze receptionisten zijn het visitekaartje van jouw organisatie. Ze zijn vriendelijk aan de receptie én vriendelijk aan de telefoon. Met een vast team en altijd een goede back-up in geval van vakantie of afwezigheid. Indien gewenst kunnen onze receptionisten jouw klanten ook in andere talen te woord staan, zoals Engels, Duits of Frans.

Facilitaire en secretariële taken

Zoek je iemand voor het facilitair beheer of de secretariële taken? Ook daarvoor ben je bij ABCS aan het juiste adres. Als vaste basis binnen het team of als extra aanvullende dienst. Denk hierbij aan huismeesterdiensten, schoonmaakcontrole en administratieve en secretariële ondersteuning: onze receptionisten zijn allrounders én specialisten. De medewerkers in onze receptieteams blijven actueel met bijscholing. Ze hebben kennis van online tools.

Hét visitekaartje voor jouw bedrijfsverzamelgebouw

ABCS biedt ook de beste ondersteuning voor jouw bedrijfsverzamelgebouw. Onze receptionistes bemannen de receptie én de telefoon. Ze zijn het eerste aanspreekpunt voor huurders en eigenaren, ze verzorgen bezichtigingen en stellen huurovereenkomsten op. En als extra service kan aan de gebruikers van het pand flexibele secretariële ondersteuning geboden worden. Een aanvullende dienstverlening van de verhuurder, zonder risico en flexibel inzetbaar.

Daarom kies je voor ABCS!

De drie voordelen op een rij

  • Vertrouw op ons topteam
    met ervaren krachten

    Altijd een glimlach. Altijd de juiste match.
    Continuïteitsgarantie door flexibele back-up.  

  • Voor korte termijn of
    lange periode inzetbaar

    Tijdelijk én langdurig,
    fulltime én parttime.

  • Van standaard tot
    maatwerk oplossingen

    Aanvullende diensten mogelijk.
    Facilitair en secretarieel.

Wij leveren

Ons fundamentele doel is om volledige klanttevredenheid te bieden. We streven ernaar om toegevoegde waarde te bieden aan elk project waaraan we werken, en we werken ijverig om in elke fase van het proces aan de verwachtingen van de klant te voldoen. We leveren uitzonderlijke resultaten op tijd, elke keer weer. Zelfs de meest ambitieuze tijdlijnen zijn haalbaar met ABCS.

“Wij hebben alle vertrouwen in de denkers én doeners van ABCS”

- Huismerk Energie

secretariële ondersteuning

Benieuwd wat onze professionele services voor jou kunnen betekenen?