ABCS Secretariaatsscan

Wilt u uw huidige
secretariaat onder
de loep nemen?

Wij helpen u graag verder.

Loopt uw secretariaat op rolletjes, maar bent u benieuwd of u verbeteringen kunt aanbrengen? Hoe krijgt u bijvoorbeeld grip op pieken? En hoe kan er efficiënter gewerkt worden en kunnen uw teamleden beter samenwerken? De professionals van ABCS kijken graag met u mee. U ontvangt geen ellenlange rapporten, maar krijgt snel en vooral concreet antwoord op uw vragen.

Van overzicht naar inzicht

Zo creëren wij een topsecretariaat.

  • 1. Analyse huidige secretariaat
  • 2. Optimaliseren secretariaat
  • 3. Evaluatie
  • 1. Analyse huidige secretariaat

    Een van onze deskundige medewerkers draait een aantal dagdelen mee op uw secretariaat en interviewt alle teamleden en betrokkenen. Vervolgens delen wij met u onze bevindingen én onze verbetervoorstellen.

  • 2. Optimaliseren secretariaat

    Aan de hand van concrete doelen gaan wij samen met uw team aan de slag om uw secretariaat te optimaliseren. Wij maken een efficiëntieslag en zorgen voor een sterk team dat goed samenwerkt. Indien gewenst helpen wij u bij het vinden van eventuele nieuwe medewerkers.

  • 3. Evaluatie

    De eerste weken hebben wij wekelijks contact: wij monitoren nauwlettend of de gestelde doelen behaald worden en of iedereen tevreden is en zo optimaal mogelijk functioneert. Indien nodig stellen wij bij. Uiteindelijk draait uw secretariaat optimaal met een enthousiast en gedreven team.

De vier voordelen van ABCS

  • Een unieke poule met
    vaste, ervaren krachten
  • Voor korte termijn of
    lange periode inzetbaar
  • Van standaard- tot
    maatwerk oplossingen
  • Bij u op locatie-
    of op afstand inzetbaar

Diensten

Voor wie staat ABCS klaar?