ABCS Secretariaatsscan

Wil je jouw huidige
secretariaat onder
de loep nemen?

Wij helpen je graag verder.

Loopt jouw secretariaat op rolletjes, maar ben je benieuwd of je verbeteringen kunt aanbrengen? Hoe krijg jij bijvoorbeeld grip op pieken? En hoe kan er efficiënter gewerkt worden en kunnen jouw teamleden beter samenwerken? De professionals van ABCS kijken graag met jou mee. Je ontvangt geen ellenlange rapporten, maar krijgt snel en vooral concreet antwoord op jouw vragen.

Van overzicht naar inzicht

Zo creëren wij een topsecretariaat.

  • 1. Analyse huidige secretariaat
  • 2. Optimaliseren secretariaat
  • 3. Evaluatie
  • 1. Analyse huidige secretariaat

    Een van onze deskundige medewerkers draait een aantal dagdelen mee op jouw secretariaat en interviewt alle teamleden en betrokkenen. Vervolgens delen wij met je onze bevindingen én onze verbetervoorstellen.

  • 2. Optimaliseren secretariaat

    Aan de hand van concrete doelen gaan wij samen met jouw team aan de slag om jouw secretariaat te optimaliseren. Wij maken een efficiëntieslag en zorgen voor een sterk team dat goed samenwerkt. Indien gewenst helpen wij je bij het vinden van eventuele nieuwe medewerkers.

  • 3. Evaluatie

    De eerste weken hebben wij wekelijks contact: wij monitoren nauwlettend of de gestelde doelen behaald worden en of iedereen tevreden is en zo optimaal mogelijk functioneert. Indien nodig stellen wij bij. Uiteindelijk draait jouw secretariaat optimaal met een enthousiast en gedreven team.

De vier voordelen van ABCS

  • Een unieke poule met
    vaste, ervaren krachten
  • Voor korte termijn of
    lange periode inzetbaar
  • Van standaard- tot
    maatwerk oplossingen
  • Bij jou op locatie-
    of op afstand inzetbaar

Diensten

Voor wie staat ABCS klaar?