Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Ben jij een echte duizendpoot? Heb je kwaliteit hoog in het vaandel staan en beschik je – indien nodig – over engelengeduld? Bij ABCS zijn wij regelmatig op zoek naar toppers zoals jij! Bekijk hier onze openstaande vacatures en solliciteer op de functie van jouw keuze. Wanneer er een match is, nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek op ons kantoor in Escharen. Hoe drink jij je koffie? Dan zorgen we dat deze alvast klaarstaat wanneer je op gesprek komt.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Management Assistente/Projectondersteuner

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Ben jij een enthousiaste duizendpoot, die alles graag zo efficiënt en effectief mogelijk op rolletjes laat lopen? Door de groei van onze opdrachtenportefeuille en de ontwikkeling van nieuwe activiteiten, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

  • Receptioniste

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Per 1 juni aanstaande vervult het team van ABCS een nieuwe opdracht bij een businesscentrum te Nijmegen. In verband met deze opdracht zoeken wij een communicatief en organisatorisch sterk talent die meerdere rollen gaat invullen.

  • Telefoniste / receptioniste

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Ter uitbreiding van ons team zoeken wij een telefoniste/receptioniste voor 24 uur per week met daarnaast flexibel inzetbare uren ter vervanging bij ziekte en vrije dagen.

  • Financieel administratief medewerker

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Voor een van onze opdrachtgevers in Nijmegen zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker. Je werkt 20 uur per week in een klein team en werkt nauw samen met de eigenaar van het bedrijf.

  • Office Manager

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Voor een van onze opdrachtgevers in Nijmegen zijn wij op zoek naar een Office Manager. Het betreft een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid. Je krijgt de ruimte en de vrijheid om je eigen ideeën vorm te geven waardoor je doorlopend de mogelijkheid hebt om jezelf te (blijven) ontwikkelen.

    Haal jij altijd het beste uit jezelf en zorg jij voor een organisatie die loopt als een geoliede machine? Maak jij het mogelijk dat jouw collega’s zich op hun kerntaken kunnen richten door dingen perfect te regelen, voor te bereiden en af te stemmen? Wil jij werken bij een scale up in een enthousiast team waar prestatie en plezier bovenaan staan? Dan zijn wij voor een van onze opdrachtgevers op zoek naar jou!

  • Medewerker facturatie

    Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Ter vervanging van een zwangerschapsverlof zijn wij voor een van onze opdrachtgevers wij per direct op zoek naar een medewerker facturatie. Je bent in eerste instantie werkzaam tot april 2019.

     

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).