Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Bestuursassistent (24 uur)

    Zevenaar - 08.30 - 15.00 uur (maandag t/m donderdag)

    Vacature Bestuursassistent – Organisatietalent met een scherp oog voor detail!

    Ben jij een gedreven en georganiseerde professional die gewend is om zelfstandig zaken op te pakken? Als bestuursassistent ben jij de onmisbare kracht achter de bestuurder en zorg je ervoor dat alles gestructureerd en soepel verloopt. Wij zoeken iemand die snel schakelt, initiatief toont en werk van hoog niveau levert.

  • Project Assistant / Management Assistant (32-40 uur per week)

    Nijmegen

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?

    Wie zijn wij?
    Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten. Onze klanten gaan recht op hun doel af, wij zorgen voor de beste ondersteuning.

    Bij ons telt ervaring, maar we hechten nog meer waarde aan jouw persoonlijkheid en ambitie. Bij ABCS krijg je de ruimte om te groeien of direct je eigen verantwoordelijkheden te nemen. Ben je klaar om samen met ons het verschil te maken? Door de groei van ons klantenbestand zijn wij doorlopend op zoek naar nieuw talent. 

  • Secretaresse Bestuur en Directie (max. 32 uur)

    Maastricht (max. 32 uur) / De vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Inhoud van de functie

    Ben jij een ervaren secretaresse met een scherp oog voor detail, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een nieuwsgierige blik naar technologische ontwikkelingen zoals AI? Dan zoeken wij jou! Binnen ons bestuurssecretariaat ondersteun en ontzorg  je – samen met drie collega’s – de bestuurder, bestuurssecretaris en twee directeuren. Je bent flexibel, denkt vooruit, schakelt snel en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

  • Accountmanager (32-40 uur)

    Nijmegen, 32-40 uur

    Commercieel sterk. Organisatorisch scherp. En 100% EVA. 

    EVA support professionals is hét bureau voor assistants die het verschil maken. We bemiddelen zelfstandig werkende managementassistenten, office managers, PA's en executive assistants bij opdrachtgevers die snel willen schakelen. Onze kracht zit in de mix: tijdelijke ondersteuning door freelancers, detachering van vaste EVA-professionals én werving & selectie voor structurele functies. 

    We werken voor organisaties in heel Nederland, van mkb tot corporate, profit én non-profit en zetten altijd in op kwaliteit, snelheid en de juiste klik. 
    Ons team? Klein, professioneel en gedreven. We schakelen snel, geven elkaar veel vertrouwen en gaan altijd voor de beste match. Niet alleen op cv, maar vooral op de mens, inhoud, stijl en energie. Daar zijn we goed in en daar willen we nóg beter in worden. Daarom zoeken we een ervaren accountmanager die ons helpt groeien. 

  • PMO-er

    Nijmegen 32-40 uur / Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Jouw organisatietalent in actie: maak het verschil!

    Heb jij talent voor organiseren en krijg je energie van een dynamische werkomgeving? Wil je werken in een ambitieus team, waar hard gewerkt wordt maar ook veel gelachen? Dan is dit jouw kans!

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).