Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Ben jij een echte duizendpoot? Heb je kwaliteit hoog in het vaandel staan en beschik je – indien nodig – over engelengeduld? Bij ABCS zijn wij regelmatig op zoek naar toppers zoals jij! Bekijk hier onze openstaande vacatures en solliciteer op de functie van jouw keuze. Wanneer er een match is, nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek op ons kantoor in Escharen. Hoe drink jij je koffie? Dan zorgen we dat deze alvast klaarstaat wanneer je op gesprek komt.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Management Assistant

    Uden - 20 - 24 uur per week

    Ben jij op zoek naar een uitdagende rol als rechterhand van de CEO bij een dynamisch bedrijf dat niet alleen streeft naar zakelijk succes, maar ook naar een positieve impact op de samenleving en het milieu? Lees dan snel verder!

  • Office Manager / Management Assistant

    Escharen (gem. Grave) - 28-40 - DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?
    Lees dan verder!

  • Office Professional m/v (24 uur)

    Molenschot - Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Geschikt ja/nee? Ben jij die doortastende en kordate kandidaat die van een dynamische omgeving houdt waarbij een goede onderlinge samenwerking vanzelfsprekend is?

     

  • Receptioniste/support professional (16 uur)

    Nijmegen - maandag en woensdag / DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Ben jij een enthousiaste duizendpoot, die alles graag zo efficiënt en effectief mogelijk op rolletjes laat lopen? Wij zijn op zoek naar een receptioniste / support professional voor 16 uur per week.

     

  • Enthousiaste telefoniste (24 uur per week)

    Nijmegen - De functie is inmiddels succesvol ingevuld /

    In verband met uitbreiding van het team zoeken wij per direct een telefoniste met receptietaken voor 24 uur per week. Lees hier verder!

  • Support Professional / Project Assistant (voor interim-opdrachten)

    Bij opdrachtgevers op locatie | hybride - minimaal 24 uur per week / DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Ben jij een top ondersteuner, die graag regelt & organiseert én gestructureerd werkt? Krijg jij energie van verschillende opdrachtgevers en projecten? Vind jij het geen probleem dat je nooit weet hoe jouw dag eruit ziet (want geen dag is hetzelfde)?
    Lees dan verder!

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).