Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Office Manager / Projectondersteuner

    Escharen - 28 - 40 uur per week

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?
    Lees dan verder!


    Door de groei van onze opdrachtenportefeuille en de ontwikkeling van nieuwe activiteiten, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

  • Ambtelijk secretaris / Ondersteuner visitatiecommissie

    Escharen - 20 - 40 uur per week

    Wie zijn wij?
    Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

    Door de groei in opdrachten zoeken we nieuwe talenten om ons team te versterken. 

  • Secretariële Duizendpoot met Administratieve Skills

    Escharen (gem. Grave) - 32-40 uur per week - DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Zoek je een rol waarin je jouw liefde voor structuur en detail kunt combineren met je projectmanagementvaardigheden? Heb je het talent om overzicht te houden waar anderen de weg kwijtraken? Dan is dit jouw kans!

  • Management Assistant

    Uden - Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Ben jij op zoek naar een uitdagende rol als rechterhand van de CEO bij een dynamisch bedrijf dat niet alleen streeft naar zakelijk succes, maar ook naar een positieve impact op de samenleving en het milieu? Lees dan snel verder!

  • Office Manager / Management Assistant

    Escharen (gem. Grave) - 28-40 uur per week - DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?
    Lees dan verder!

  • Office Professional m/v (24 uur)

    Molenschot - Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Geschikt ja/nee? Ben jij die doortastende en kordate kandidaat die van een dynamische omgeving houdt waarbij een goede onderlinge samenwerking vanzelfsprekend is?

     

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).