Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Secretaresse Bestuur en Directie (max. 32 uur)

    Maastricht (max. 32 uur)

    Inhoud van de functie

    Ben jij een ervaren secretaresse met een scherp oog voor detail, een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een nieuwsgierige blik naar technologische ontwikkelingen zoals AI? Dan zoeken wij jou! Binnen ons bestuurssecretariaat ondersteun en ontzorg  je – samen met drie collega’s – de bestuurder, bestuurssecretaris en twee directeuren. Je bent flexibel, denkt vooruit, schakelt snel en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

  • Recruiter (32-40 uur)

    Nijmegen, 32-40 uur

    Commercieel sterk. Organisatorisch scherp. En 100% EVA. 

    EVA support professionals is hét bureau voor assistants die het verschil maken. We bemiddelen zelfstandig werkende managementassistenten, office managers, PA's en executive assistants bij opdrachtgevers die snel willen schakelen. Onze kracht zit in de mix: tijdelijke ondersteuning door freelancers, detachering van vaste EVA-professionals én werving & selectie voor structurele functies. 

    We werken voor organisaties in heel Nederland, van mkb tot corporate, profit én non-profit en zetten altijd in op kwaliteit, snelheid en de juiste klik. 
    Ons team? Klein, professioneel en gedreven. We schakelen snel, geven elkaar veel vertrouwen en gaan altijd voor de beste match. Niet alleen op cv, maar vooral op de mens, inhoud, stijl en energie. Daar zijn we goed in en daar willen we nóg beter in worden. Daarom zoeken we een ervaren consultant die ons helpt groeien. 

  • Leidinggevend Officemanager / Management Assistant (32-40 uur)

    's-Hertogenbosch (32-40 uur)

    Ben jij een stevige, gedreven en enthousiaste Officemanager / Management Assistant met een passie voor het juridische vak én beschik je over natuurlijk leiderschap? Wil je werken in een internationale omgeving waar teamwork, professionaliteit en dynamiek centraal staan? Dan is deze kans bij onze opdrachtgever, een middelgroot advocatenkantoor met ruim 30 jaar ervaring in ondernemingsrecht, contracteren, kunstrecht en hippisch recht, echt iets voor jou!

  • Hoofd Guest Service (32 uur)

    Nistelrode, 32 uur

    Ben jij een geboren gastvrouw of -heer, houd je van organiseren én aanpakken, en voel jij je helemaal thuis in een stijlvolle, high-end omgeving? Dan is dit jouw plek.

    Voor onze opdrachtgever, The Duke Club in Nistelrode – een exclusieve members-only club met internationale allure – zoeken wij een meewerkend hoofd Guest Service. Een natuurlijke leider met oog voor detail, die het team aanstuurt en tegelijkertijd zelf graag de handen uit de mouwen steekt.

  • Project- & Office Assistant (32-40 uur)

    Nijmegen 32-40 uur / deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Project & Office Assistant – de spil in onze organisatie!

    Ben jij een organisatietalent dat energie krijgt van afwisselend werk? Wil je een rol waarin je zelfstandig kunt werken, maar ook onderdeel bent van een hecht team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • PMO-er

    Nijmegen 32-40 uur / Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Jouw organisatietalent in actie: maak het verschil!

    Heb jij talent voor organiseren en krijg je energie van een dynamische werkomgeving? Wil je werken in een ambitieus team, waar hard gewerkt wordt maar ook veel gelachen? Dan is dit jouw kans!

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).