Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Executive Assistant

    Arnhem 32-40 uur

    Ben jij een proactieve, discrete en zelfstandige professional die houdt van schakelen op hoog niveau? Krijg jij energie van structuur aanbrengen, vooruitdenken en het ontzorgen van senior executives in een internationale omgeving? Dan is deze rol als Executive Assistant bij één van onze opdrachtgevers in Arnhem iets voor jou.

  • Executive Personal Assistant

    Regio Eindhoven

    Ben jij een krachtige en ambitieuze Executive Personal Assistant die verder wil dan alleen ontzorgen? Voor een van onze opdrachtgevers, een innovatieve en snelgroeiende organisatie in de regio Eindhoven, zoeken wij voor de CEO een PA, die écht het verschil maakt. 

  • Office Assistant (24 uur)

    's-Hertogenbosch

    Vacature Office Assistant - Maak impact in een dynamische omgeving

    Wil jij je talent inzetten op een plek waar onderwijs, overheid en bedrijfsleven samenkomen? Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een Office Assistant die klaar is voor de volgende stap. Een dynamische functie waarin bedrijven centraal staan, snel schakelen dagelijkse kost is en innovatie, gezondheid en duurzaamheid de agenda bepalen.

    Deze rol is bij uitstek geschikt voor young professionals die energie krijgen van organiseren, verbinden en het verschil maken in een bruisende omgeving. En het mooiste: het is een baan waarin je volop de kans krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.

  • Bestuursassistent (24 uur)

    Zevenaar - 08.30 - 15.00 uur (maandag t/m donderdag)

    Vacature Bestuursassistent – Organisatietalent met een scherp oog voor detail!

    Ben jij een gedreven en georganiseerde professional die gewend is om zelfstandig zaken op te pakken? Als bestuursassistent ben jij de onmisbare kracht achter de bestuurder en zorg je ervoor dat alles gestructureerd en soepel verloopt. Wij zoeken iemand die snel schakelt, initiatief toont en werk van hoog niveau levert.

  • Office Manager / Management Assistant (32-40 uur per week)

    Nijmegen / Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Overzicht houden, regelen en shinen als spin in het web. Klinkt dat als jouw ding? 
    Hou je van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan zoeken we jou!  

  • Project Assistant / Management Assistant (32-40 uur per week)

    Nijmegen

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?

    Wie zijn wij?
    Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten. Onze klanten gaan recht op hun doel af, wij zorgen voor de beste ondersteuning.

    Bij ons telt ervaring, maar we hechten nog meer waarde aan jouw persoonlijkheid en ambitie. Bij ABCS krijg je de ruimte om te groeien of direct je eigen verantwoordelijkheden te nemen. Ben je klaar om samen met ons het verschil te maken? Door de groei van ons klantenbestand zijn wij doorlopend op zoek naar nieuw talent. 

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).