Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • PMO-er

    Nijmegen

    Jouw organisatietalent in actie: maak het verschil!

    Heb jij talent voor organiseren en krijg je energie van een dynamische werkomgeving? Wil je werken in een ambitieus team, waar hard gewerkt wordt maar ook veel gelachen? Dan is dit jouw kans!

  • Officemanager / Management Assistant

    's-Hertogenbosch, 32-40 uur - 32-40 uur

    Ben jij een gedreven en enthousiaste Officemanager / Management Assistant  met een passie voor het juridische vak? Wil je werken in een internationale omgeving waar teamwork, professionaliteit en dynamiek centraal staan? Dan is deze kans bij onze opdrachtgever, een middelgroot advocatenkantoor met ruim 30 jaar ervaring in ondernemingsrecht, contracteren, kunstrecht en hippisch recht, echt iets voor jou!

  • Financial Assistant

    's-Hertogenbosch - 32-40 uur - 32-40 uur

    Jij houdt het overzicht!

    Ben jij een nauwkeurige en proactieve Financial Assistant met een passie voor financiën? Wil je werken in een dynamische, internationale omgeving waar jouw expertise het verschil maakt? Dan is deze kans bij onze opdrachtgever, een middelgroot advocatenkantoor met ruim 30 jaar ervaring in ondernemingsrecht, contracteren, kunstrecht en hippisch recht, echt iets voor jou!

  • Executive Assistant & Project Assistant

    Rotterdam - 32-40 uur

    We are excited to recruit a new colleague on behalf of our client for their Rotterdam office. Are you someone who thrives on connecting with people, loves working in a fast-paced environment, and brings passion to everything you do? Then this opportunity is for you!

  • Freelance Managementassistent

    Nijmegen - deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld - 32 uur

    Voor een uitdagende opdracht bij een Raad van Bestuur zijn we op zoek naar een freelance managementassistent die snel kan starten. Vind jij het leuk om in een dynamische omgeving te werken waar je zowel zelfstandig als in teamverband aan de slag gaat? Lees dan verder!

  • Secretaresse / project assistant (28-32 uur per week)

    Nijmegen - deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?
    Wil je werken in een klein en hecht team dat verantwoordelijk is voor een digitaliseringsproject van een van onze opdrachtgevers
    ?
    Lees dan verder!

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).