Werken via ABCS

Werken bij ABCS

Vacatures

Bij ABCS, dé expert op het gebied van office-, event- en projectmanagement, zijn we meer dan een dienstverlener; we zijn de stille kracht achter talloze projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder eigen secretariaat. Ons doel? Rust en ruimte creëren voor onze klanten, zodat zij zich volledig op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Met een gestage groei in opdrachten en de succesvolle uitbreiding van onze labels Clubp & EVA support professionals, staan we nu op een spannend kruispunt en zoeken we nieuwe talenten om ons team te versterken.

Bij ons telt ervaring, maar we hechten nog meer waarde aan jouw persoonlijkheid en ambitie. Of je nu aan het begin van je carrière staat of al de nodige ervaringsjaren op je naam hebt staan, bij ABCS krijg je de ruimte om te groeien of direct je eigen verantwoordelijkheden te nemen. Ben je klaar om samen met ons het verschil te maken?

Open sollicitatie
Is er momenteel geen (passende) vacature, maar denk je dat je van toegevoegde waarde bent voor ons team? Dan maken we graag kennis met jou. Stuur jouw open sollicitatie naar info@abcs-service.nl en verras ons met jouw motivatie. Wie weet spreken we elkaar binnenkort!

 

Verfijn

Functie

Regio

Office vacatures

  • Multifunctionele Assistant met internationale flair

    Escharen (gem. Grave) - 32-40 uur per week

    Droom je van een baan waarbij je niet alleen in Nederland impact maakt, maar ook je stempel drukt op internationale projecten? Welkom bij ABCS, waar élke dag iets nieuws brengt en geen horizon te ver is!

  • Management Assistant

    Uden - 20 - 24 uur per week

    Ben jij op zoek naar een uitdagende rol als rechterhand van de CEO bij een dynamisch bedrijf dat niet alleen streeft naar zakelijk succes, maar ook naar een positieve impact op de samenleving en het milieu? Lees dan snel verder!

  • Office Manager / Management Assistant

    Escharen (gem. Grave) - 28-40 uur per week

    Heb jij passie voor regelen en organiseren?
    Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving?
    Lees dan verder!

  • Office Professional m/v (24 uur)

    Molenschot - Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld

    Geschikt ja/nee? Ben jij die doortastende en kordate kandidaat die van een dynamische omgeving houdt waarbij een goede onderlinge samenwerking vanzelfsprekend is?

     

  • Receptioniste/support professional (16 uur)

    Nijmegen - maandag en woensdag / DEZE VACATURE IS INMIDDELS SUCCESVOL INGEVULD

    Ben jij een enthousiaste duizendpoot, die alles graag zo efficiënt en effectief mogelijk op rolletjes laat lopen? Wij zijn op zoek naar een receptioniste / support professional voor 16 uur per week.

     

  • Enthousiaste telefoniste (24 uur per week)

    Nijmegen - De functie is inmiddels succesvol ingevuld /

    In verband met uitbreiding van het team zoeken wij per direct een telefoniste met receptietaken voor 24 uur per week. Lees hier verder!

Onze bedrijfscultuur

Werken met veel passie en plezier

Ons kantoor is gevestigd op een prachtige buitenlocatie in het kleine dorpje Escharen (nabij Grave). Bij ons kan je rekenen op een open cultuur en harde werkers met veel passie en vooral plezier. Stuk voor stuk zijn onze medewerkers organisatietalenten en ondersteuners pur sang. Ons team is geen eenheidsworst, maar bestaat juist uit verschillende types. Iedereen mag vooral zichzelf zijn en doen waar zij energie van krijgt!

Ontwikkel jezelf!

Doorgroei-, én scholingsmogelijkheden

Wij vinden zelfontwikkeling heel belangrijk, daarom bieden wij jou tal van doorgroeimogelijkheden én scholingsmogelijkheden. Wil je een seminar, beurs of training volgen? Het is allemaal mogelijk! Afhankelijk van je functie werk je op kantoor in Escharen of op locatie bij een opdrachtgever (of een combinatie van beide).