Het bestuur komt weer aan besturen toe

Het secretariaat van je vereniging uitbesteden

De verenigingsprofessionals van ABCS ondersteunen bestuurders van nu én de toekomst. Zij creëren rust en ruimte en houden nauwlettend in de gaten of er niets over het hoofd gezien wordt. Zelfs de meest ambitieuze deadlines zijn haalbaar. Zij doen waar zij goed in zijn, zodat bestuursleden kunnen doen waar zij goed in zijn: besturen!

Onze professionals
creëren rust en ruimte

Als bestuurslid ben je proactief en heb je samen met je collega-bestuursleden grootse plannen. Maar in de praktijk worden die vaak ingehaald door een volle agenda en de spagaat tussen je baan of bedrijf, vrijwilligerswerk en privéleven. Het secretariaat en de administratie van een vereniging doe je er niet ‘zomaar even bij’. En aan de andere kant is een compleet eigen secretariaat vaak niet realistisch en kostentechnisch niet haalbaar. De uitvoerende organisatie bij ABCS onderbrengen is dé oplossing.

Wij zorgen dat alles op orde is

Dankzij onze jarenlange ervaring beschikken we over de benodigde inhoudelijke kennis én staan we honderd procent garant voor de organisatie, communicatie én coördinatie van de verenigingsdoelen.

Met behulp van ABCS loopt het secretariaat van jouw vereniging op rolletjes. De (leden)administratie is kloppend, de vergaderstukken gaan op tijd de deur uit, de website is up-to-date, er wordt via social media en nieuwsbrieven gecommuniceerd met leden en er blijven geen taken liggen. Omdat alles op orde is, kan jij je focussen op het besturen van de vereniging.

Fulltime service tegen
parttime kosten

Met een fulltime service tegen parttime kosten bieden wij verenigingen en stichtingen een professioneel secretariaat. Zie ons als een verlengstuk van de vereniging. Parttime, fulltime, voor bepaalde óf (nog) onbepaalde tijd. Flexibel inzetbaar, vanaf één uur per week. Benieuwd wat onze professionals voor jouw vereniging of stichting kunnen betekenen? Plan direct een kennismakingsgesprek met ons in. We stemmen graag de mogelijkheden samen af, waarna je binnen 24 uur een passend voorstel of antwoord op je vraag mag verwachten.

Ontdek de diensten van ABCS

Wat wij voor jou kunnen betekenen

  • Ledenadministratie

    Het bestand van de leden of deelnemers houden we dagelijks actueel. Volledig AVG-proof. Indien gewenst automatisch gekoppeld met de ledenlijst op de website. Een mailing of uitnodiging versturen? Ook dat regelen onze professionals. En wil je ook alle inkomende telefoontjes laten behandelen door ABCS? Dat is mogelijk! Tijdens kantooruren nemen wij de telefoon aan voor jouw vereniging.

  • Communicatie

    Communicatie, de rode draad door de vereniging en o zo belangrijk voor de binding met de achterban. Wij weten wat er speelt binnen de vereniging en houden de website actueel, informeren de achterban via onder andere social media en nieuwsbrieven. Tijdig en vakkundig, vanzelfsprekend altijd in overleg met het bestuur.

  • Elonique Dalhuisen

    Oprichter

    Angelien van der Zanden

    Office Professional

    Esther Kiestra

    Office Professional

    Dilianne van Nistelrooij

    Projectondersteuner

    Linda Kosdi

    Office Proffessional

    Famke Linnartz

    Office Professional

    Merel Verheul

    Projectmanager

    Angela de Best

    Office Professional

    Marilou Linders

    Marketing Manager

    Talitha van Halen

    Management Assistente

    Nanda Thijsen

    Receptioniste

    Ellen Jansen

    Receptioniste

    Sanne Moolhuijzen

    Receptioniste

    Mariska Nieuwenhuizen

    Receptioniste

    Teddie Bos

    Receptioniste

    Carin de Reuver

    Facility Assistant

    Maak kennis met onze
    zeer ervaren professionals

    Deskundig en gespecialiseerd

    Vertrouw op de diensten van ABCS! Je kent ze wel: duizendpoten die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, die aan een half woord genoeg hebben, die zich snel aanpassen en – nóg belangrijker – die bij jou passen. Onze professionals laten je kennismaken met de ongekende mogelijkheden!

  • Bijeenkomsten en evenementen

    ABCS zorgt ervoor dat bijeenkomsten en evenementen slagen. Dat doen we vanaf het eerste brainstormmoment tot het evenement zelf. Maar ook daarna met een goede terugblik en follow-up. Onze online tools zijn inzetbaar zijn voor onder andere bijeenkomsten, vergaderingen, polls en verkiezingen, workshops en (gecertificeerde) bijscholing en interactieve nieuwsbrieven. Alles wordt in de huisstijl van de vereniging of stichting opgemaakt. iDeal-betaling? QR-ticket? Geautomatiseerde en gepersonaliseerde mails? Onze verenigingsprofessionals regelen het!

  • Financiële administratie

    ABCS verzorgt zowel de facturering en de debiteurenadministratie, als de gehele boekhouding, het opstellen en bewaken van de begroting en we bereiden de jaarstukken voor. Via een app of online applicatie heeft de penningmeester 24/7 inzage in alle cijfers en is het draaien van tussentijdse rapporten een fluitje van een cent.

  • Vergaderfaciliteit

    Op zoek naar een vergaderfaciliteit waar je een ledenbijeenkomst kan houden? Of zoek je een vergaderlocatie waar de periodieke bestuursoverleggen plaats kunnen vinden? ABCS regelt een geschikte locatie! Wij hebben een zeer uitgebreid netwerk en vinden binnen no time een locatie die past bij de wensen en uitstraling van jouw vereniging. Ook is het mogelijk om op ons kantoor te vergaderen, want wij beschikken over een professionele vergaderruimte met zeer goede faciliteiten. Bestuursvergaderingen kunnen bij ons op kantoor gepland worden.  

  • Oprichten vereniging of stichting

    Een vereniging of stichting in de opstartfase? ABCS denkt graag mee over een passende organisatiestructuur en neemt al vanaf deze eerste fase uitvoerende taken uit handen. Samen bouwen we aan een stevige fundering, waarop nog jaren lang verder gebouwd kan worden.

  • Strategische vraagstukken

    Heb je strategische vraagstukken over de toekomst van jouw vereniging of stichting? De professionals van ABCS kunnen jou ook op dit vlak ondersteunen. Wij hebben in de loop der jaren al diverse verenigingen en stichtingen bijgestaan met raad en daad. Wij kunnen een frisse blik werpen op jouw vereniging of stichting en vernieuwende ideeën aandragen.

Wij leveren

Ons fundamentele doel is om volledige klanttevredenheid te bieden. We streven ernaar om toegevoegde waarde te bieden aan elk project waaraan we werken, en we werken ijverig om in elke fase van het proces aan de verwachtingen van de klant te voldoen. We leveren uitzonderlijke resultaten op tijd, elke keer weer. Zelfs de meest ambitieuze tijdlijnen zijn haalbaar met ABCS.

“Wij hebben alle vertrouwen in de denkers én doeners van ABCS”

- Huismerk Energie

Waarom ABCS een meerwaarde is

DE DRIE VOORDELEN OP EEN RIJ

  • Een unieke poule met
    vaste, ervaren krachten

  • Van standaard- tot
    maatwerk oplossingen

  • Professioneel secretariaat met
    strategisch en pragmatische aanpak