Jouw personal assistant op afstand

Virtual assistants

Droom je van een eigen secretaresse, maar vind je de stap te groot? Dan is een virtual assistant dé oplossing! Deze personal assistants op afstand zijn flexibel in te zetten op het moment dat het jou uitkomt. Voor het maken van afspraken, het opschonen en structureren van je mailbox, het maken van presentaties, het beheren van je socialmedia-accounts en ga zo maar door.

Gun jezelf een Virtual Assistant

Zo creëren wij rust en ruimte voor jou

De kennismaking

ABCS denkt met je mee. Samen bespreken we jouw wensen en ideeën en stemmen we af, zodat wij weten welke VA bij jou past. Ad hoc zaken ...deadline? Daar houden wij van! Wij leveren uitzonderlijke resultaten. Onze professionals behalen zelfs de meest ambitieuze tijdlijnen. Ben je onderweg en schiet iets je te binnen? Met een druk op de knop of een telefoontje regelt jouw VA het. Dat kan al vanaf 1 uur per week. Heb je geen werk? Dan heb je ook geen kosten. Heb je het extra druk? Dan schakel je jouw VA een paar uur extra in. Gaat jouw VA op vakantie of is ze een dag vrij? Dan neemt haar collega het geruisloos van haar over, zodat jouw secretariaat altijd up-and-running is.

Inrichting van de tools

Afhankelijk van jouw wensen en ideeën richten wij de online tools voor je in, zodat we efficient aan de slag kunnen. Wij werken o.a. met Outlook, Teams, Planner, Easydus, OneDrive, OneNote en MailChimp. Ben je onderweg en schiet iets je te binnen? Met een druk op de knop of een telefoontje regelt jouw VA het. Heel erg handig en super efficient. 

We gaan aan de slag!

Zodra alles is ingericht, dan gaan we aan de slag! Je schakelt jouw Virtual Assistant in op die momenten dat het jou uitkomt. ABCS biedt professionaliteit bij elke stap die jij zet. Jouw VA houdt nauwlettend in de gaten dat er niets over het hoofd gezien wordt. Zo krijg jij weer balans tussen werk en privé.

Gun jezelf een virtual assistant

Maak kennis met de virtual assistants van ABCS, de verlengstukken van jouw bedrijf. Onze virtual assistants worden ook wel personal assistants, ondersteuning op afstand, office managers, secretaresses of ‘extra paar handjes’ genoemd. Welke functietitel je hen ook geeft: ze assisteren jou en nemen je werk uit handen. Ze denken met je mee en zijn er voor jou. Ad hoc zaken, prangende deadlines of last minute projecten? Daar houden wij van! Wij leveren uitzonderlijke resultaten. Onze professionals behalen zelfs de meest ambitieuze deadlines.

Ondersteuning op afstand
met online tools

Onze virtual assistants werken vanuit ons professionele kantoor in Escharen en bedienen opdrachtgevers in heel het land. Afhankelijk van jouw wensen en ideeën richten wij de online tools voor je in, zodat we efficiënt aan de slag kunnen. Wij werken onder andere met Microsoft Teams, Microsoft Planner, Easydus, Microsoft OneDrive, Microsoft Dynamics 365, Microsoft OneNote en MailChimp. Ben je onderweg en schiet iets je te binnen? Met een druk op de knop vanaf de app op je telefoon of een telefoontje regelt jouw virtual assistant het. Heel erg handig en superefficiënt. Op een handig dashboard kun je precies zien welke taken jour Virtual Assistant heeft afgerond en wat de stand van zaken  hiervan is. 

Onze virtual assistants zijn
flexibel inzetbaar

Met een fulltime service tegen parttime kosten biedt ABCS ondernemers een professioneel secretariaat. Parttime, fulltime, voor bepaalde of (nog) onbepaalde tijd. Flexibel inzetbaar met een abonnement vanaf één uur per week. Je schakelt jouw personal assistant op afstand in wanneer het jou uitkomt. Heb je geen werk? Dan heb je ook geen kosten. Heb je het extra druk? Dan schakel je jouw virtual assistant een paar uur extra in. Gaat jouw virtual assistant op vakantie of is ze een dag vrij? Dan neemt haar collega het geruisloos van haar over, zodat jouw secretariaat altijd ‘up and running’ is. Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op en wij geven je binnen 24 uur een passend advies of antwoord op je vraag!

Ontdek de diensten van ABCS

Wat wij voor jou kunnen betekenen

  • E-mailmanagement

    Opgeruimd staat netjes!

    Een lege mailbox betekent een leger hoofd. Mailverkeer gaat 24/7 door. Werkmails, privémails, nieuwsbrieven, spam: jouw mailbox loopt iedere dag langzaam maar zeker weer vol. Jouw virtual assistant houdt je mailbox op orde, met regels en waarschuwingen, zodat je geen mail over het hoofd ziet en de juiste mails op de juiste momenten beantwoord worden. En zo zie jij door alle mails je mailbox weer.

  • Agendabeheer

    Efficiënt en tijdbesparend

    Je bent de hele dag druk in de weer en gaat van afspraak naar afspraak. Je agenda zit steeds voller en er moet nog van alles tussendoor. Jouw virtual assistant plant jouw afspraken op een efficiënte manier. Ze houdt rekening met reistijd en zorgt voor voldoende voorbereidingstijd. Een afspraak op locatie of virtueel? Samen bekijkt ze met jou de beste opties. En natuurlijk zijn alle relevante documenten en informatie gekoppeld aan jouw afspraak, zodat je nooit meer ter plekke door je mailbox hoeft te scrollen voor dat ene document. Lekker efficiënt, zodat jij wat tijd overhoudt voor andere zaken.

  • Elonique Dalhuisen

    Oprichter

    Angelien van der Zanden

    Office Professional

    Esther Kiestra

    Office Professional

    Lonneke Uittenbogaart

    Projectondersteuner

    Dilianne van Nistelrooij

    Projectondersteuner

    Talitha van Halen

    Receptioniste

    Nanda Thijsen

    Receptioniste

    Ellen Jansen

    Receptioniste

    Suus van Erp

    Receptioniste

    Marije Heesbeen

    Receptioniste

    Brenda Booy

    Receptioniste

    Petra van Blijderveen

    Receptioniste

    Sanne Moolhuijzen

    Receptioniste

    Maak kennis met onze
    zeer ervaren professionals

    Deskundig en gespecialiseerd

    Vertrouw op de diensten van ABCS! Je kent ze wel: duizendpoten die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan, die aan een half woord genoeg hebben, die zich snel aanpassen en – nóg belangrijker – die bij jou passen. Onze professionals laten je kennismaken met de ongekende mogelijkheden!

  • Onderhouden website en social media

    Naamsbekendheid en zichtbaarheid vergroten

    Meer naamsbekendheid? Meer zichtbaarheid? ‘Top of mind’ blijven in jouw netwerk? Jouw virtual assistant zorgt ervoor dat jouw socialmediakanalen en website op orde zijn én blijven. Aan de hand van jouw input stelt ze een contentkalender samen, zodat jij weet wat er wanneer gebeurt en je niet voor verrassingen komt te staan.

  • Klantcontact

    Professioneel, punctueel én klantvriendelijk

    Ongestoord werken en overleggen, hoe fijn is dat! Terwijl jij in overleg zit, op klantafspraak bent, een presentatie geeft of even je hoofd wilt leegmaken, beantwoordt jouw virtual assistant de telefoon. Professioneel, punctueel én klantvriendelijk. Voor zover mogelijk handelt ze telefoontjes af, plant ze afspraken en bereidt ze bevestigingen voor. Vanzelfsprekend houdt ze jou (online) op de hoogte van alle binnengekomen gesprekken en openstaande acties.

  • Beurzen & evenementen

    Jouw bijeenkomsten en evenementen slagen

    Een beurs, relatiedag of ander evenement? Daar draait het team van ABCS haar hand niet voor om.

    Wij zorgen ervoor dat jouw bijeenkomsten en evenementen slagen. Dat doen we vanaf het eerste brainstorm moment totdat de laatste gast het evenement verlaat. Maar ook daarna. Met een goede terugblik en follow-up. Onze online tools zijn inzetbaar zijn voor onder andere bijeenkomsten, vergaderingen, (anonieme) polls en verkiezingen, workshops en (gecertificeerde) bijscholing en interactieve nieuwsbrieven. Alles wordt in de huisstijl van jouw bedrijf opgemaakt. iDeal-betaling? QR-ticket? Geautomatiseerde en gepersonaliseerde mails? Onze professionals regelen het!

  • Vergaderfaciliteit

    De koffie staat voor je klaar!

    Heb je thuis of op locatie geen geschikte ruimte voor het maken van een afspraak met één van je relaties? Dan ben je van harte welkom bij ons op kantoor. Indien gewenst schuift jouw virtual assistant (deels) aan, zodat snel na het overleg het gespreksverslag klaar is en alle voorbereidingen voor een snelle follow-up getroffen zijn.

Wij leveren

Ons fundamentele doel is om volledige klanttevredenheid te bieden. We streven ernaar om toegevoegde waarde te bieden aan elk project waaraan we werken, en we werken ijverig om in elke fase van het proces aan de verwachtingen van de klant te voldoen. We leveren uitzonderlijke resultaten op tijd, elke keer weer. Zelfs de meest ambitieuze tijdlijnen zijn haalbaar met ABCS.

“Wij hebben alle vertrouwen in de denkers én doeners van ABCS”

- Huismerk Energie

Waarom ABCS een meerwaarde is

De drie voordelen van ABCS

  • Voor korte termijn of
    lange periode inzetbaar

  • Van standaard- tot
    maatwerk oplossingen

  • Bij jou op locatie-
    of op afstand inzetbaar

Appointments

Benieuwd wat onze professionele services voor jou kunnen betekenen?

Plan direct een afspraak. Je krijgt binnen 24 uur een passend advies of antwoord op jouw vraag.

Of neem contact op via: +31 (0)486 47 77 77