Secretaresse Bestuur en Directie (max. 32 uur)

Maastricht - 32 uur

Inhoud van de functie

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als ervaren secretaresse? En wil jij werken waar geen dag hetzelfde is? Dan biedt onze opdrachtgever jou de kans binnen een informele en klantgerichte organisatie het beste uit jezelf te halen en ons team te versterken.

Als ervaren secretaresse bied je samen met jouw drie collega’s vanuit het bestuurssecretariaat secretariële, organisatorische en inhoudelijke ondersteuning aan de bestuurder, de bestuurssecretaris, de twee directeuren en onderliggende processen. Jij bent proactief en enthousiast en krijgt energie van het soepel laten verlopen van dagelijkse processen. Je schakelt snel, bent servicegericht, stelt de juiste prioriteiten en anticipeert op adequate wijze op lopende en ad hoc zaken. Improvisatietalent is hierbij een must. Je bent organisatiesensitief en zorgt ervoor dat zaken slim en efficiënt geregeld worden en hebt vernieuwende ideeën om de workflow van jouw team slimmer te organiseren. Je laat je hierbij ondersteunen door de laatste technieken.

Over de opdrachtgever 

De organisatie biedt ondersteuning aan mensen met een verstandelijke beperking en kinderen met een ontwikkelingsachterstand in Zuid-Limburg. Bij deze organisatie geloven ze dat mensen zich gelukkiger voelen naarmate ze merkbaar iets voor een ander betekenen. Daarom ontwikkelen ze met en rond onze cliënten netwerken waarin zij betekenisvol kunnen meedoen en diensten waarmee zij in die netwerken kunnen werken, leren, recreëren en/of wonen. De opdrachtgever helpt daarbij door vanuit nieuwsgierigheid, durf en genegenheid naar de hele mens te kijken, naar de lat en de drempel. Door te stimuleren het beste uit zichzelf te halen en kansen te benutten die zich voordoen in de samenleving, worden initiatieven ontwikkeld en mogelijkheden vergroot voor een betekenisvol leven. Dit gebeurt altijd op maat en samen met partners die dezelfde ambitie delen voor maatschappelijke verandering. Deze organisatie heeft meer dan 90 locaties waar dagelijks ongeveer 900 medewerkers en 400 vrijwilligers zich inzetten voor zo’n 1700 cliënten en voor elkaar.

Wat ga je doen? 

  • Coördineren van planningen voor processen van de bestuurder, directeuren en bestuurssecretaris, het bestuurssecretariaat fungeert als sparringpartner voor bestuurder, directeuren en bestuurssecretaris;
  • Complex agendabeheer; verbanden leggen tussen email, agenda en diverse overleggen en daarnaar handelen;
  • Het coördineren van diverse vergaderingen; voorbereiden, organiseren en notuleren van diverse vergaderingen en overlegvormen, het vastleggen, uitzetten en opvolgen van diverse acties en besluiten;
  • Mailbox beheer en zoveel als mogelijk zelfstandig afhandelen of beoordelen wie binnen de organisatie aangehaakt dient te worden;
  • Crisisteam lid; fungeren als logger/plotter binnen het team crisisbesluitvorming;
  • Het bestuurssecretariaat heeft een signaalfunctie ten behoeve van een optimale performance van het team en doet zo nodig verbetervoorstellen, je zorgt in afstemming en samenwerking met jouw collega’s dat de continuïteit van de dienstverlening van het secretariaat is gewaarborgd;
  • Het beheer van stichtingsdocumenten; beheren van documenten zoals inschrijvingen bij de Kamer van Koophandel, statuten, autorisaties en contracten;
  • Instemmings- en Adviesaanvragen; voorbereiden, registreren en bewaken voortgang van advies- en instemmingsaanvragen van de Raad van Bestuur aan de medezeggenschapsorganen;
  • Inspectiemeldingen; zorgen voor de registratie van meldingen aan de Inspectie Gezondheidszorg.

Wie zoeken wij? 

  • Iemand met HBO werk- en denkniveau, relevante werkervaring is noodzakelijk
  • Je bezit goede digitale vaardigheden en ervaring met Office 365;
  • Je herkent jezelf in de drie kerncompetenties: durf, nieuwsgierigheid en genegenheid;  
  • Plannen, organiseren en prioriteren zijn voor jou een tweede natuur;
  • Je bent zorgvuldig, betrouwbaar en integer;
  • Je staat stevig in je schoenen en laat je niet snel van de wijs brengen; je bent in staat je eigen grenzen te bewaken;
  • Je communiceert makkelijk en stelt je flexibel en open op;
  • Je bent proactief en denkt mee en vooruit;
  • Door jouw positieve en enthousiaste persoonlijkheid weet jij verbinding te leggen;
  • Een kandidaat is woonachtig is in de regio Maastricht.

Wat bieden wij?

  • Per direct een uitdagende functie met ruimte voor eigen inbreng;
  • Een vast contract op basis van maximaal 32 uur per week, werkdagen in overleg (in ieder geval vrijdag) en thuis werken is bespreekbaar (voor maximaal 50% van je uren)
  • Een brutosalaris conform CAO Gehandicaptenzorg, fwg 45, gebaseerd op opleiding en ervaring, 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van 8,33% op basis van jouw jaarsalaris;
  • Wij vinden ontwikkeling van belang en bieden daar ook mogelijkheden toe;
  • Wij hebben prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waarbij wij fysieke en mentale gezondheid ondersteunen met allerlei interessante abonnementen.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button