Support Professional / Project Assistant (voor interim-opdrachten)

Vanuit kantoor Escharen | bij opdrachtgevers op locatie | hybride - minimaal 28 uur per week

Ben jij een top ondersteuner, die graag regelt & organiseert én gestructureerd werkt? Krijg jij energie van verschillende opdrachtgevers en projecten? Vind jij het geen probleem dat je nooit weet hoe jouw dag eruit ziet (want geen dag is hetzelfde)?
Lees dan verder!

Wie zijn wij?
ABCS is hét secretariaatsbureau voor projectorganisaties, bedrijven, stichtingen en verenigingen. Wij creëren ruimte voor onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen focussen op hún business. Onze klanten gaan recht op hun doel af, wij zorgen voor de beste ondersteuning.

Daarnaast is ABCS oprichter van Clubp, hét platform voor ambitieuze support professionals. Wij begrijpen dat ervaring delen, kennis vermenigvuldigen is. Voor vrouwen én mannen die geïnspireerd willen worden door vakgenoten en hier de energie uit halen om zelf te groeien. Want achter elke succesvolle manager en elk succesvol team, staat een sterke support professional. En achter elke support professional, daar staat Clubp.

Omdat het aantal interim opdrachten blijft groeien, zijn wij op zoek naar een flexibele topper, die ons team komt versterken.

Wat ga je doen?
Je werkt voor projecten van verschillende opdrachtgevers. Dat kan zijn vanuit ons prachtige kantoor in Escharen, op locatie bij een opdrachtgever of vanuit huis. De samenstelling van je takenpakket verschilt per opdracht.

Jouw dag is nooit hetzelfde. Je beheert agenda's, maakt planningen, houdt ledenadministraties up-to-date, verwerkt mails, organiseert (online) vergaderingen en (internationale) events, boekt sprekers, maakt presentaties etc. Samen met het communicatieteam regel je alle (online) communicatie van jouw opdrachtgevers en projecten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw projecten en je hebt veel contact met opdrachtgevers, leden en leveranciers. Je bent de spin in het web en staat garant voor 100% ontzorging.

Kortom, je bent veel aan het regelen en organiseren. Je bent proactief en een echte ‘aanpakker’. Het kunnen stellen van prioriteiten en het houden van overzicht is in jouw rol belangrijk. 

Dit krijg jij van ABCS:

  • een dienstverband bij ABCS;
  • een flexibele en uitdagende werkomgeving met een no-nonsense mentaliteit;
  • veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • alle ruimte om nieuwe initiatieven en ideeën in te brengen en door te groeien;
  • veel vrijheid en zelfstandigheid;
  • korte lijnen, informele werksfeer en toffe collega’s, die altijd voor elkaar klaar staan;
  • een gezellige vrijdagmiddagborrel;
  • veel werkplezier (we werken hard, maar vergeten zeker niet om te lachen);
  • leuke opdrachtgevers, die ons iedere dag weer inspireren.

Heb je interesse in deze functie?
Dan horen we graag van jou wat jouw toegevoegde waarde voor ons team is en waarom we juist voor jou moeten gaan!
 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button