Contacten onderhouden met interne en externe relaties (o.a. receptie- en telefonietaken).
- Agenda’s beheren: efficiënt plannen en coördineren van afspraken voor de bestuurder, controller en bestuurssecretaris.
- Vergaderingen coördineren en notuleren (MT, OR, en ALV).
- Administratieve en secretariële ondersteuning (er wordt gewerkt met AFAS/CRM).
- Correspondentie verzorgen, zowel inkomend als uitgaand.
- Facilitaire ondersteuning waar nodig.
- Opmaak nieuwsbrieven
Details opdracht:
- 32 uur per week, met minder dagen starten per direct en opbouwen is bespreekbaar
- werkdagen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
- locatie Nijmegen
- per direct tot eind januari (met kans op verlenging)
Ben jij die ervaren professional die:
- snel kan schakelen en nauwkeurig werkt.
- communicatie sterk en klantgericht is.
- bij voorkeur ervraing heeft met AFAS/CRM (geen must).
Reageer dan direct!