Freelance Managementassistent

Nijmegen - 32 uur

Voor een uitdagende opdracht bij een Raad van Bestuur zijn we op zoek naar een freelance managementassistent die snel kan starten. Vind jij het leuk om in een dynamische omgeving te werken waar je zowel zelfstandig als in teamverband aan de slag gaat? Lees dan verder!

Contacten onderhouden met interne en externe relaties (o.a. receptie- en telefonietaken).

  • Agenda’s beheren: efficiënt plannen en coördineren van afspraken voor de bestuurder, controller en bestuurssecretaris.
  • Vergaderingen coördineren en notuleren (MT, OR, en ALV).
  • Administratieve en secretariële ondersteuning (er wordt gewerkt met AFAS/CRM).
  • Correspondentie verzorgen, zowel inkomend als uitgaand.
  • Facilitaire ondersteuning waar nodig.
  • Opmaak nieuwsbrieven

Details opdracht:

  • 32 uur per week, met minder dagen starten per direct en opbouwen is bespreekbaar
  • werkdagen maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
  • locatie Nijmegen
  • per direct tot eind januari (met kans op verlenging)

Ben jij die ervaren professional die:

  • snel kan schakelen en nauwkeurig werkt.
  • communicatie sterk en klantgericht is.
  • bij voorkeur ervraing heeft met AFAS/CRM (geen must).

Reageer dan direct!

 

 

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze vacature? Stuur je sollicitatiebrief en CV naar ons via onderstaande button