“De dames van ABCS dragen bij aan een positieve klantbeleving”

Annabelle Hagoort van Acture Groep

Maak kennis met de Receptiedienst van ABCS. Onze ervaren en betrokken receptionisten ondersteunen diverse opdrachtgevers, waaronder Acture Groep. Annabelle Hagoort is managing director Acture Groep en zij vertelt in een interview over haar ervaringen met onze Receptiedienst.
 

Acture Groep is een collectief van verschillende labels op het gebied van sociale zekerheid. Aan de wieg van Acture Groep staat Acture, de verzuimspecialist voor de flexbranche. Acture is twaalf jaar geleden opgericht en is gespecialiseerd in de uitvoering van de Ziektewet en WGA. Het heeft bewezen succes dankzij de inzet van de Acture Methode. In de loop der jaren zijn er tal van aanpalende diensten en producten ontstaan, zoals verzuimmanagement, re-integratie, bedrijfsgezondheidszorg en verzekeringsoplossingen op het gebied van sociale zekerheid. Deze diensten en producten zijn ondergebracht in verschillende labels. Inmiddels telt Acture Groep zeven labels, namelijk Acture, ActivaSZ, Ascot Advies, ArdoSZ, VSZ, Klout7 en MaxResources.

Veel mail- en telefoonverkeer

De labels Acture, ActivaSZ en de ondersteunende afdelingen zijn gevestigd in Nijmegen. Deze labels krijgen ondersteuning van de Receptiedienst van ABCS. Algemeen directeur Annabelle Hagoort vertelt: “Bij Acture en ActivaSZ hebben we te maken met veel mail- en telefoonverkeer. (Potentiële) Werkgevers bellen ons onder andere omdat zij overwegen eigenrisicodrager te worden en geïnteresseerd zijn in onze dienstverlening. Soms hebben ze ook specifieke vragen over dossiers die wij voor hen in behandeling hebben. Werknemers bellen ons over hun ziek- of betermelding of uitkering. Aan iedere werkgever is een casemanager verbonden. De casemanager heeft de dossiers onder zijn hoede en gaat inhoudelijk op de materie in. Om alle binnenkomende vragen op een efficiënte en kwalitatieve manier te filteren, maken we gebruik van de receptionisten van ABCS.”

Onderdeel van het team

“Dagelijks worden we bijgestaan door drie of vier dames van ABCS, onder wie één ‘teamlead’. De teamlead stuurt de receptionisten aan en organiseert de planning. Is er iemand ziek of vrij, dan wordt er zonder moeite een extra medewerker van ABCS ingeschakeld. Alle receptionisten zitten bij ons op kantoor in Nijmegen en zijn onderdeel van het team geworden. Ze voelen als ‘één van ons’. Hebben we een eindejaarsfeest of kwartaalmeeting, dan sluiten ze hier bij aan. Wij vinden dat belangrijk, want ze hebben een heel cruciale positie binnen Acture en ActivaSZ. Ze zijn het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en hun werknemers. Ze nemen telefoontjes aan en noteren zo zorgvuldig mogelijk wat de vragen zijn. Vervolgens worden deze doorgezet naar de betreffende casemanagers, zodat zij gericht adequate actie kunnen ondernemen.”

Hand-en-spandiensten aanbieden

“Naast het aannemen van telefoontjes en het bijhouden van de mailbox, nemen de dames de postverzorging voor hun rekening. Er hebben heel wat inkomende en uitgaande post, onder andere met diverse overheidsinstanties. Het is belangrijk dat de post secuur wordt doorgenomen, geordend en doorgestuurd naar de juiste mensen binnen onze organisatie. Is er soms wat tijd over, dan bieden ze hun hand-en-spandiensten ook op andere afdelingen aan. Hiermee laten ze zien flexibel te zijn.”

“De receptionisten van ABCS verwerken veel vraagstukken en soms zijn deze complex.

Hier gaan ze op een professionele wijze mee om. Ze weten waar wij als organisatie voor staan en dragen dat uit. Ze leveren en grote bijdrage aan een positieve klantbeleving. Doordat we gebruikmaken van de Receptiedienst van ABCS hebben we meer effectiviteit en focus kunnen realiseren. De receptionisten doen waar zij goed in zijn, zodat wij ons kunnen focussen op waar wij goed in zijn. Dat werkt prettig. Acture Groep is de laatste jaren ontzettend hard gegroeid en ABCS ademt moeiteloos mee met deze groei!”

Appointments

Benieuwd wat onze professionele services voor jou kunnen betekenen?

Plan direct een afspraak. Je krijgt binnen 24 uur een passend advies of antwoord op jouw vraag.

Of neem contact op via: +31 (0)486 47 77 77